вівторок, 13 травня 2014 р.

Всі гімни


Вітаємо вас на сторінках сайту «Псалми гімни і духовні пісні». Ця сторінка відображає зміст збірника гімнів українською мовою. Поступово всі гімни з цього збірника стануть доступні на нашому сайті. Саме з цієї сторінки краще за все переходити на потрібний вам гімн. Перший рядок гімну (назва) буде відображатися як гіперпосилання, якщо гімн вже розміщений на сайті. Ми почнемо викладати гімни у загальний доступ, починаючи з найсвіжіших. Ми сподіваємося, всі діти Божі зможуть отримати насолоду від цих гімнів, співаючи в серці своєму для Господа.

Щоб знайти потрібний вам гімн, зверніть увагу: номер гімну складається з двох цифр: номер розділу (1-14) і номер самого гімну в цьому розділі.

1. ПОКЛОНІННЯ ОТЦЮ
Мій Боже Отче, як на все творіння ........................................... 1
Бог дав любов нам .................................................................... 2

2. ТРИЄДИНИЙ БОГ
О, Отцю хвала і слава! .............................................................. 1

3. ХВАЛА І ПОКЛОНІННЯ ГОСПОДУ
Слав Христа! Він — Переможець! ......................................... 1
Алілуя! Переміг Він! ................................................................. 2
Господь воскрес! ..................................................................... 3
Господи, Слово Ти живе ......................................................... 4
Міркуючи який є Ти ................................................................. 5
Благословення, честь, слава Тобі ............................................ 6
Є в мене Друг ........................................................................... 7

4. ЛЮБОВ ДО ГОСПОДА
Любов Ісуса бере у полон ....................................................... 1
Якщо Він кохану любить ......................................................... 2
В день весняний біля шляху .................................................... 3
Господи, серце Тобі віддаю .................................................... 4
З серця ллється мелодія .......................................................... 5
Я кохаю, Господи, Тебе .......................................................... 6
Кажуть хоч: марно вилила Марія ............................................ 7
Я в гріхах провів життя ........................................................... 8
Просто Господа любіть ........................................................... 9
Щоб Тебе любити я живу ...................................................... 10
Не знаю, де Його поклали ...................................................... 11

5. ПОСВЯЧЕННЯ
Господи, — Твій! Ця радість незбагненна ............................. 1
Що за сором, що за смуток .................................................... 2
Любов, не пустить що мене .................................................... 3
Знов чую тихий шепіт Твій...................................................... 4
Залиш свій дім ......................................................................... 5

6. УПЕВНЕНІСТЬ ТА РАДІСТЬ СПАСІННЯ
Впевнений я — Ісус моїм став ............................................... 1
Як чудово змінилось моє все життя ...................................... 2
О благодать! ........................................................................... 3

7. СПІЛКУВАННЯ З ГОСПОДОМ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ НИМ
Мій Господи, я йду, і прагну лиш Тебе .................................. 1
Христос — солодка й свіжа криниця вод життя ................... 2
Сам на сам молись Ісусу ........................................................ 4
Любляча рука Твоя ................................................................. 6
Ближче мені щодня ................................................................. 7
Лий як дощ, лий як дощ ......................................................... 8
Незбагненно так велика, Господи, любов Твоя ..................... 9
Ісусе любий, дорогий ............................................................ 10
Господи, я люблю, я кохаю Тебе .......................................... 11

8. ЙОГО ІМ’Я
Ім’я Ісуса я люблю .............................................................. 1
Зібрані в ім’я Ісуса ............................................................... 2
О Ісусе, — солодке ім’я ....................................................... 3

9. ПЕРЕЖИВАННЯ ХРИСТА
В гріху я мертвий був, в пітьмі ............................................... 1
О, що за мир! Що за життя! ................................................... 2
Спасителю славний Христе ................................................... 3
О, багатства мого Спаса ........................................................ 4
Є завжди якийсь надлишок ................................................... 5
О, пізнати хочу мого Христа ................................................. 6
Перегони є для нас — Алілуя! ............................................... 7
Роки втратив я біля хреста ..................................................... 8
Мій Господи, люблю Тебе ..................................................... 9
О Господи, кохаю Тебе ........................................................ 10
Ісусе, так люблю Тебе ........................................................... 11
Не обіцяв Бог неба блакить .................................................. 12
Все, що маю, все чим я є....................................................... 14

10. ДУХ
Дух Божий сьогодні для нас .................................................. 1
У моїм єстві життя тече ......................................................... 2
Стільки стомлюючих я шукав років ...................................... 3
Господи, Ти джерело живе ................................................... 4
Бог Сина нам Свого віддав ................................................... 5

11. ЦЕРКВА
Бог зі світу спас мене ............................................................ 1
За відтворення Господнє ...................................................... 2
Боже домоврядування .......................................................... 3
Пастир чудовий Ісус наш ..................................................... 4
Заспіваймо пісню Господу всього ....................................... 5
Згадай, як клявсь Давид ....................................................... 6
У Христовій церкві для тебе любов ..................................... 7
Церкву Твою я так люблю .................................................... 8
О, чудо, таємниця це ............................................................ 9
Поглянь, Новий Єрусалим від Бога йде ............................. 10
Тож залишивши все те ........................................................ 11
І в церковному житті ........................................................... 12

12. БЛАГА ВІСТЬ
Я чую голос Твій .................................................................. 1
Не маю виправдання я .......................................................... 2
Хочу бачити хрест Твій ........................................................ 3
Є джерело, в якому б’є Еммануїла кров............................... 4
Що мій може змити гріх ....................................................... 5
Там, де Спаситель вмер на хресті ........................................ 6
Бога слав, Він Сина дав! Алілуя! .......................................... 7
Лише скуштуй, побачиш ти ................................................. 8
Бог вдягнув людську природу ............................................. 9
Не хотів би я без плоду ....................................................... 10
Чому помер за мене Ти ....................................................... 11

13. ХРЕЩЕННЯ
Вже мертвий я! Похований! ................................................. 1

14. ТЕКСТИ ПИСАННЯ ДЛЯ СПІВУ
Куди ти підеш — я піду ........................................................ 1
О Боже, віднови дух правий ................................................. 2
Чим Господу я відплачу за все ............................................. 3
Як миро нам ймення Твоє .................................................... 4
Вставай, любов, кохана моя ................................................. 5
Схвилювалось все моє єство ................................................ 6
Благодать Христа і любов Бога Отця ................................... 7


АЛФАВІТНИЙ ПОКАЖЧИК ГІМНІВ

Немає коментарів:

Дописати коментар