середа, 14 травня 2014 р.

4.12 Я є жебрак, бо я сліпий

     D        Fm#           G  A
1. Я є жебрак, бо я… сліпий,
 D         Fm#             G  A
Що знайшов – беру… собі.
 D          Em    G         A
Я так шукаю дій…сності;
 D             Bm         G      A
Все, що бажаю я – ба…чити.
D Fm#   G              A
Мої батьки мають зір;
D Fm#           Em7         A
Чому ж сліпота ця в мені?
 D    A     G              A         D-Fm#-G-A
Знаю я лиш одне – хочу я бачити.

2. Під Єрихоном я… сиджу,
Милостиню в людей… прошу,
Ось Твої кроки я… почув,
Господи, я до Тебе… кричу!
Сине Давидів, кричу,
Не пройди повз мене, прошу,
Вірю я – зможе очі відкрити Ісус.

3. Ти дав життя, та де ж… мій зір?
Я сліпий і це… – біль мій.
Сліпець сліпця веде… – впадуть,
Тож усім серцем до Тебе… звернусь:
В милості до мене прийди,
Відкрий очі, щоб зміг бачити,
Знаю я, що надія моя лише Ти!

4. Кажуть всі щоб я… мовчав,
Та ще дужче я… кричав.
Хоче весь світ відво…лікти
І я забув геть, що я… сліпий!
Ісусе, повз не пройди!
Саме Тебе я хочу знайти!
Знаю я, що мені так потрібен лиш Ти.

5. Я так боюсь, що о…минеш,
Та чую радісно… – Ти звеш:
«Що хочеш щоб зробив… тобі?»
Хочу Тебе я поба…чити !
Тому мої очі відкрий!
Хочу знати, що може дух мій!
Знаю я – хочу я бачити погляд Твій.

6. Бачу в дусі я… тепер –
Тут торкнувся Ти… мене.
Дотик цей мене… зцілив,
Зникнуть хай тепер і смерть… і гріх!
Зцілений весь, Господи,
В моїм дусі такий справжній Ти!
Хочу я – хай цей дотик триває завжди.

7. Господи, для чого ж… мій зір?
Щоб з Тобою став я… одним.
Відчуваю – люблю… Тебе –
Лише Ти значиш все для… мене.
О за Тобою лиш йти!
Для мене особливим є Ти.
Знаю я, що з Тобою тепер назавжди!

Немає коментарів:

Дописати коментар