неділя, 29 травня 2016 р.

9.13 Хай люблю я

Em                                      B7
Хай люблю я й не маю поваги,
            Em                  B7
Хай служу я без нагороди,
             Em                               Am
Хай працюю — і труд мій забутий,
                Em           B7             Em
Хай страждаю й ніхто не зважає.

          G                       D
Я не п’ю, лише виливаюсь,
          Am             D            G
Зламаний хай — не бережуся —
           G7                                 C
Це життя, що страждає і любить,
             G                   D              G - D
Всім несе спокій й благословення.

          G                        D
Не чекаю жалість й увагу;
               D7                          G
Не приймаю схвалення й втіху,
             G7                        C
Хоч самотній і навіть забутий,
             G                                  C
Хоч покинутий й навіть безмовний.

 Em                                            Am               B7
Сльози й кров — ціна за той праведний вінок,
               Em                        Am             B7
Втрата всього — це плата за таке життя.
            Em                         Am
Це життя, що Ти вибрав, Господи,
          Em                B7          Em
Коли Ти жив й ходив по землі,
           Am                           Em
З радістю прийняв біль образ і втрат,
                 Am               B7             Em - D
Щоб знайшов кожен спокій в Тобі.


        G                    Am                 B7
Не знаю я скільки маю ще пройти,
       Em                     Am                 B7
Та йду вперед, бо нема шляху назад.
           Em                           Am
Досконалим, вірним хочу бути як Ти,
       Em              B7                  Em
І нести всю невдячність без скарг.
               Am                      Em
В час випробувань, Господи, молю:
           B7                              Em
Витри всі сльози сховані мої.
          Am                    Em
Господи, навчи: нагорода — Ти,
            B7                             Em-Am-Em
Інших через мене благослови.


Молитва В. Ні

Немає коментарів:

Дописати коментар