неділя, 25 травня 2014 р.

12.17 Швидко скінчилось вино

       A                     D        A
1. Швидко скінчилось вино…
 A         D                  E
Ледве скуштував його.
        A                                 D
Втамувати свою спрагу я ще не встиг,
             A    E      A
А вже зникло воно.

2. Я своє останнє вклав
В те, що вічним я вважав,
Як вода крізь пальці все воно протекло,
Знову спраглим я став.

3. На найвищу гору ліз –
Витратив роки на те,
Я сягнув вершини і тоді роздививсь:
Марнота, марно це все.

4. Мудрість світу я пізнав,
В ідеали вірив я,
Та не гріє серце вся філософія,
Порожнечу знов я спіткав.

5. Йшли роки – я зрозумів:
Марнота – увесь цей світ.
Більш не можу вдавати, що щасливий я,
Хочу дійсність я знайти!

6. Я в густій нічній пітьмі,
Впав навколішки й кричав.
Він прийшов, змінив мою смерть на Своє життя,
Сенс життя Він мені дав.

7. Кличу я Його ім’я,
В ньому воду п‘ю живу;
Кличу: «Господи Ісусе!» - і тече вода.
Це ім’я так я люблю.

8. Це був Він – Він спланував –
Краще дав насамкінець.
Я знайшов вино, що вічно не закінчиться –
Він – найсолодшим є за все.
Врешті решт знайшов вино, що не закінчиться –
Він – найсолодшим є за все.

Немає коментарів:

Дописати коментар