середа, 20 серпня 2014 р.

12.13 Ісуса голос чую я

      Em                 Am
1. Ісуса голос чую я:
            C    D      Em
«Прийди і відпочинь,
  Em                                     Am
Приляж, о стомлений, приляж,
        C            D        Em
В Мені лиш спокій твій»
   Em        Am              Em
Приходжу я, такий як є,
          C                    Bm
Весь смуток свій несу —
             Em             Am
Він забере утому всю,
     C      D       Em
Зітре мою сльозу.

2. Ісуса голос чую я:
«Ось я даю тобі
Води життя — бери, живи,
Без плати, вільно пий!»
Прийшов до Нього я і п’ю
Потік, що б’є життям.
Він спрагу вгамував мою,
Живу тепер в Нім я.

3. Ісуса голос чую я:
«Я світло для землі.
Поглянь на Мене і Зоря
Зійде в душі твоїй».
І я дивлюсь, і бачу я:
Зоря і Сонце — Він!
В цім світлі Божого життя
Ходитиму всі дні.

Немає коментарів:

Дописати коментар